Eskişehir hapishanesinin penceresinden...

"Bir Zaman Eskişehir Hapishanesinin Penceresinde Oturmuştum. Karşısında bulunan Lise mektebinin büyük kızları onun avlusunda gülerek raks ederken, onları, o dünya cennetinde cehennem hûrileri hükmünde gördüm. Fakat birden elli sene sonraki vaziyetleri bana göründü. Onların gülmeleri elîm ağlamaları suretini aldı. Ondan bu gelen hakikat inkişaf etti. Yani, elli sene sonraki hallerini manevî ve hayalî bir sinema ile gördüm ki: O gülen altmış kızdan ellisi; kabirde azab çekiyorlar, toprak olmuşlar. Ve on tanesi, yetmiş yaşında çirkinleşmiş, herkesin nazar-ı nefretini celbediyorlar. Ben de onlara ağladım." Okuyan -> Prof. Dr. Alaaddin Başar

İndirme Linkleri
Okunma sayısı : 13.033
Bu içeriği faydalı buldunuz mu?

Yorumlar

yucel
iyi
Yorum yapmak için Giriş Yapın ya da Üye olun.
ayşenur
sa öncelikle sohbetler için milyon kere Allah razı olsun.sohbette Alattin hocam diyor ki üstadkafiri zındıka iki çeşit kabülü ademciler ademi kabülcüler üstad muhatab olarak bu % de 1 lik kısmı göstermiş diyor anlayamadığım kabülü ademcilere mi acıyacağız muhatap olarak onları mı alacağız 7. dakikada yardımcı olabilirseniz çok çok memnun olurum Nurpenceresi: Değerli Kardeşimiz; Ademi kabul: Kabul etmemektir, lakaydlıktır, münkirlerin çoğu buradan gidiyor. Kabulu adem ise, İmanın rükünlerinin yokluğunu iddia ediyor ve ifade ediyor, güya bazı bilimsel delillere dayandırıyor, bunların oranı ancak yüzde birdir. Asıl mücadele edilmesi gerekenler de bunlardır, din ile ciddi mücadeele verenler de bunlardır. İkisine de hidayetleri için acınır, ama yüzde doksan lakayd ve ilgisizdir, bunlara dua etmek acımak gerekir. Diğerleri ile de ilmi mücadele etmek gerekir. Selam ve dua ile...
Yorum yapmak için Giriş Yapın ya da Üye olun.
OĞUZ ÖNCAN (doğrulanmadı)
ALLAH RAZI OLSUN AĞABEY...MAŞAALLAH..
Yorum yapmak için Giriş Yapın ya da Üye olun.
feyza köse (doğrulanmadı)
muhteşem bir ders ve yorum, Allah razı olsun.
Yorum yapmak için Giriş Yapın ya da Üye olun.
Yükleniyor...