Bediüzzaman,kitaplarından bir şahıs gibi bahsediyor.Neden Risale-i Nur bu şekilde şahsa benzetilmiş?

Bediüzzaman Hazretleri eserlerinde, kitaplarından şahıs gibi bahsediyor, neden Risale-i Nur bu şekilde şahsa benzetiliyor?

Program Adı : Sorularla Risale - Soru Cevap

Açıklayan : Burhan Sabaz ve Adem Kardeşler

İndirme Linkleri
Bu içeriği faydalı buldunuz mu?
Yükleniyor...