Bediüzzaman,kitaplarından bir şahıs gibi bahsediyor.Neden Risale-i Nur bu şekilde şahsa benzetilmiş?

İndirme Linkleri
Bu içeriği faydalı buldunuz mu?
Yükleniyor...