Hz. Üstad mektuplarına neden “bismihi, ve in min şeyin illâ yusebbihu bihamdihi” ifadesiyle başlıyor? Tarih: 09.05.2015 - 14:04 | Güncelleme: 25.06.2026 - 10:24 YouTube'dan izle Google Drive'dan izle Bir sonraki ders yüksek | mp4 düşük | wmv orta | 3gp ses | mp3 Program Adı : Risale-i Nur MüzakereleriAçıklayan : Burhan Sabaz ve Halil Dülgar İndirme Linkleri Kategorileri: Risale-i Nur Talebesinin Vasıfları 1.613 izlenme Bu içeriği faydalı buldunuz mu?