Hz. Üstad mektuplarına neden “bismihi, ve in min şeyin illâ yusebbihu bihamdihi” ifadesiyle başlıyor?

Program Adı : Risale-i Nur Müzakereleri

Açıklayan : Burhan Sabaz ve Halil Dülgar

İndirme Linkleri
Bu içeriği faydalı buldunuz mu?
Yükleniyor...