Block title
Block content

Namaz Kılmak ve Büyük Günahlardan Kaçınmak

 

Namaz kılmaya ve büyük günahlardan kaçınmaya dair. Sabır, tevekkül, şükür, kanaat nedir? Allah'tan korkmak nasıl olur?

Yer: Sözler / 7. Söz

Okuyan ve Açıklayan: Necmi İlgen

Yeni: Video Dosyası Güncellenmiştir.

Paylaş

Yorumlar

ali
çok güzel
Yorum yapmak için Giriş Yapın ya da Üye olun.
imam hatipli (doğrulanmadı)
allah razı olsun çok güzel
Yorum yapmak için Giriş Yapın ya da Üye olun.
zaur
Allah razi olsun
Yorum yapmak için Giriş Yapın ya da Üye olun.
sinan
mükemmel
Yorum yapmak için Giriş Yapın ya da Üye olun.
erdogan
necmi hocam allah razi olsun
Yorum yapmak için Giriş Yapın ya da Üye olun.
mesut
anlatımı çok güzel allah razı olsun
Yorum yapmak için Giriş Yapın ya da Üye olun.
yunus
mükemmel bir ders. allah razı olsun. yunus 10/12/2009
Yorum yapmak için Giriş Yapın ya da Üye olun.
ali
abi sohbetlerinizi mp3 formatındada konsun indirebilelim Allah razı olsun
Yorum yapmak için Giriş Yapın ya da Üye olun.
emine
allah ebeden razı olsun
Yorum yapmak için Giriş Yapın ya da Üye olun.
merve
Allah razı olsun.. Necmi abiyi canlı dinleme fırsatını da bulmuştum. ondan ders dinlemeyi özlemişiz. Allah üstadımızdan razı olsun.
Yorum yapmak için Giriş Yapın ya da Üye olun.
Bilal
abi telefon formatında da olsa cok iyi olur. NP: Değerli Kardeşim; Sohbeti Cep telefonu formatında ekledik.
Yorum yapmak için Giriş Yapın ya da Üye olun.
ömer
valla allah hepnizden razı olsun ne güzel anlatıyo demi abimiz hayırlı cumalar...
Yorum yapmak için Giriş Yapın ya da Üye olun.
mehmet
ÇOK GÜZEL ALLAH RAZI OLSUN.
Yorum yapmak için Giriş Yapın ya da Üye olun.
abdulmuttalip (doğrulanmadı)
emeği geçen herkesten Allah Razı olsun,.!
Yorum yapmak için Giriş Yapın ya da Üye olun.
Muttaki
ağzına saglık necmı abı. rabbım sızın gıbı ınsanları basımızdan eksık etmesın
Yorum yapmak için Giriş Yapın ya da Üye olun.
Muhammet Cemal Uçum (doğrulanmadı)
cenab-ı allah bizleri risale-i nurların feyzinden bereketinden mahrum bırakmasın inş.. NECMİ Abimizden de allah razı olsun güzel bir ders olmuş maşaallah
Yorum yapmak için Giriş Yapın ya da Üye olun.
isimsiz
ALLAH butun nur talebelerının yar ve yardımcı olsun ALLAH bızı hızmette daım etsın ıstıkametten ıstıhdam etsın
Yorum yapmak için Giriş Yapın ya da Üye olun.
isimsiz
ALLAH razı olsun bir gün yeryüzünde risaleinur okumayan kalmayacak inşallah sizlerin sayesin de.
Yorum yapmak için Giriş Yapın ya da Üye olun.
mehmet
necmi abi ağzına yüreğine sağlık senin ve risale-i nur-un sayesinde birçok insanın imanı kurtuluyor. Allahın rahmeti üzerinr olsun.
Yorum yapmak için Giriş Yapın ya da Üye olun.
Abdulkadir Üste (doğrulanmadı)
Abi örnekler vererek çok güzel açıklıyorsun.ALLAH SENDEN RAZI OLSUN...
Yorum yapmak için Giriş Yapın ya da Üye olun.
Xalid Azeri (doğrulanmadı)
Allah razi olsun
Yorum yapmak için Giriş Yapın ya da Üye olun.
İLHAMİ YILDIRIM (doğrulanmadı)
BİLECİKTE ASKERLİK YAPIYOOM ALLAH SİZDEN RAZI OLSUN ASKERDE VİDEOLARINIZ ÇOOK İYİ OLUYO
Yorum yapmak için Giriş Yapın ya da Üye olun.
osman
Allah razı olsun
Yorum yapmak için Giriş Yapın ya da Üye olun.
Halil Demir (doğrulanmadı)
islamiyette huzur var ama gercek huzur tahkiki yani bilgiyle donatilan imandadir ustaddan ve onu gonderene tesekkur hamdu sena olsun
Yorum yapmak için Giriş Yapın ya da Üye olun.
abdullah
Necmi abicim Allah seni Cennetin en iyi yerine koysun, bizi de sana komşu eylesin. Amin...
Yorum yapmak için Giriş Yapın ya da Üye olun.
ekrem
hocam Allah sizlerden razı olsun
Yorum yapmak için Giriş Yapın ya da Üye olun.
Fethullah
Allah razı olsun hepimizden inşAllah.
Yorum yapmak için Giriş Yapın ya da Üye olun.
hakan
çok hoş abi agzına sağlık. sohbetin başındaki fon müziğin ismi nedir aceba bilen var mı? Değerli Kardeşimiz; Best Of Kitaro Eternal Spring isimli enstrumantel kullanılmıştır.
Yorum yapmak için Giriş Yapın ya da Üye olun.
nurcu
Allah razı olsun Allah ömrünüzü uzun eylesin
Yorum yapmak için Giriş Yapın ya da Üye olun.
Yükleniyor...