Türkiye'ye dârülharp olarak bakabilir miyiz? Üstad Bediüzzaman'ın cuma namazı hakkındaki görüşü neydi? Tarih: 20.02.2018 - 16:16 | Güncelleme: 14.04.2022 - 16:46 YouTube'dan izle Vimeo'dan izle yüksek | wmv (500MB) düşük | wmv (83MB) orta | mp4 (82MB) ses | mp3 (12MB) Program Adı : Sorularla Risale - Soru CevapAçıklayan : Burhan Sabaz ve Adem KardeşlerTürkiye'ye dârülharp olarak bakabilir miyiz, Üstad Bediüzzaman'ın cuma namazı hakkındaki görüşü neydi?Dârülharp olan bir ülkede, dershanede cuma ve bayram namazı kılınabilir mi?Risalelerde vatan ve vatan sevgisi gibi kavramlar çokça geçmektedir. Diniminizin vatan konusudaki yaklaşımı da böyle midir, ayrıca dârülharp hakkında bilgi verir misiniz?Üstad'a göre Türkiye, Almanya, Avrupa vs. dârülharp midir? Bir de Üstad; "dârülsulh", "akit" gibi diğer terimleri neden kullanmıyor?Bazıları “Türkiye dârülharp” diye cuma namazı kılmıyorlar. Üstad bu konuda ne diyor? İndirme Linkleri Kategorileri: Bediüzzaman Said Nursi 322 izlenme Bu içeriği faydalı buldunuz mu?