Mehmet KIRKINCI
Sitedeki Yazıları
Risale-i Nurları okuyoruz ama anlayamıyoruz; bu konuda tavsiyeleriniz nelerdir?
Bazı kimseler, "Risale-i Nur'un hocası Risale-i Nur'dur." ifadelerini delil getirerek "Bu eserlerin şerh ve izahına gerek yoktur." diyorlar. Sizin bu konudaki düşüncelerinizi alabilir miyiz?
"Risale-i Nur’a intisab eden zâtın en ehemmiyetli vazifesi, onu yazmak ve yazdırmaktır ve intişarına yardım etmektir." Okuyanlar veya hizmet edenler talebe değil mi?
Bediüzzaman’dan sonra Risalelere ilave veya bazı yerlerin çıkarıldığı iddiasına ne dersiniz?
Risale-i Nur’daki hakikatler, inanmayan insanları ikna ve veya ilzam etmek için yeterli midir?
"Meşveret" ne demektir, ehemmiyeti nedir?