"O zatın şefaati altına girip ve nurundan istifade etmenin ve zulümat-ı berzahiyeden kurtulmanın çaresi, sünnet-i seniyyeye ittibadır." İzah eder misiniz?

Cevap

Değerli Kardeşimiz;

Kim ahiretin o uzun ve çok meşakkatli yolculuğunda Hz. Peygamber (asm)'in yardım ve şefaatine mazhar olmak istiyor ise, onun (asm) sünnetine sımsıkı sarılsın.

Kim imanın tadını almak, İslam’ın nurundan istifade etmek istiyor ise, onun (asm) sünnetine sımsıkı sarılsın.

Kim kabrin ve berzahın kasavetli ve karanlık azabından korunmak istiyor ise, onun (asm) sünnetine sımsıkı sarılsın.

Kim dünyada afiyet ve huzur içinde yaşamak istiyor ise, onun (asm) sünnetine sımsıkı sarılsın.

Kim cennette parlak bir makama ermek ve Peygamber Efendimize (asm) komşu olmak istiyor ise, onun (asm) sünnetine sımsıkı sarılsın...

Selam ve dua ile...
Sorularla Risale Editörü

Kategorileri:
Okunma sayısı : 2.540
Sayfayı Word veya Pdf indir
Bu içeriği faydalı buldunuz mu?
Yükleniyor...