"Muhyiddin'in kitapları, hususen vahdetü'l-vücuda dair meseleleri okumak zararlıdır." Arabi'nin kitapları neden okunmamalı?
Cevap
Değerli Kardeşimiz;
Zararlı olan kitaplar değil, maddeci felsefesinin terbiyesi ile yetişmiş insanların o esere muhatap olamaması ve yanlış anlamasıdır.
Bu zamandaki insanlar, İbn-i Arabi’nin o ince ve yüksek mesleğini anlamaktan çok uzaktırlar. Bu sebeple o kitaplar bu zaman insanına faydadan çok, zarar verecekleri için, bu asrın hekimi olan Üstad, o kitapların okunmasını istemiyor.
Selam ve dua ile...
Sorularla Risale Editörü
Yazar:
Kategorileri:
Okunma sayısı : 4.852
Yorumlar